sunnuntai 11. tammikuuta 2015

028: Uusi banneri + muutama kuva.

Tänään tein blogiin uuden bannerin, kuten varmaan huomasitte. Saatoitte myös huomata, ettein malli ole enää sama tylsä neliömalli. Näin tämän eteen ihan hirveästi vaivaa (ja mun ja Brändin kuvaa leikatessa suutuin oikein kunnolla), joten toivottavasti kelpaa. Mitä mieltä olet tästä bannerista? Työkaluna ainoastaan Paint (koska koneellamme ei vieläkään ole Gimp:iä) ja loppu koristelussa MonkeyPic.

Itse olen aika tyytyväinen :).
Tänään, kun olin ottamassa taustakuvaa banneriavarten, otin myös Lyytistä kuvia. Tänään Lyyti oli kivasti poseerauspäällä, ja sain oikein söpöjä kuvia :).




Sitten kävin torstaina ratsastamassa Brändillä, ja kerrankin sain jonkun (äitini) kuvaamaan, ratsastus kuvat ovat toisella kameralla, mutta tässä jotain (ulkokuvat olen ottanut minä).

Mitä mä oikein säädän?

Toi mun ilme... 

Brändi onkin oikein hieno poika.
Pusi, pusi, rakas polle.



Jos joku ihmettelee, mitä Brändi tekee, niin tässä se ravistelee.
 Brändi piehtaroi:




Mikä oli suosikki kuvasi?
Päätin muuten, että koska kysymyspostaukseen ei oikein tullut kyymyksiä, en tee sitä nyt, vaan yritän myöhemmin uudelleen.

Seuraavaan kertaan -Tytti ja tähtilemmikit-




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti