maanantai 2. helmikuuta 2015

035: Ei auringonpaistetta meilläpäin.

Ei, otsikko ei viittaa säähän, vaikka aurinko ei tosiaan ole paistanut päiviin, vaan meillä on stanut jo vaikka kuinka lunta. Asia koskee Milaa ja Claraa, olen tässä yrittänyt totuttaa niitä, ja epäonnistunut. Tytöt vai tappelee ja jataa toisiaan, tänään kuitenkin kävi pahin. En tiedä mitä tarkalleen tapahti, mutta Mila huusi vihaisena ja molemmat jahtasivat toisiaan. Sain erotettua heidät, mutta me kaikki olimme ihan tolaltamme. Clara meni häkkinsä nurkkaan ja en tiedä, "syyttääkö" se minua tapahtuneesta. Mila murisi kaikille, ja kun silitin sitä se PURI minua. Itse sain hermoromahduksen ja epätoivontunne sai hetkeksi vallan. Mutta, kuten olen itse sanonut, ei KOSKAAN saa luovuttaa, ja nyt ollaan jokainen vähän rauhoituttu ja Milakin on taas suunnilleen oma itsensä. Minun hermoromahdukseni johtui lähinnä sii tä, ettei Mila vaikuttanut onnelliselta, ja sitä varten hankin toisen kanin, että Mila olisi onnenlinen. Luulen, etten yritä enää hetkeen yhditää tyttöjä, ja pidän ne vain naapureina, jolloin niistä on toisilleen seuraa. Pelkään myös, ettei Clara opi luottamaan, mutta eiköhän se aikananssa, sillä monen muukin kani on ollut arka alkuun (kuten blogeista voi päätellä). Toivottakaa onnea, lähden etsimään auringonvaloa täältä pohjolasta. Toivottakaa onnea :D (elikkäs kyllä mulla ja kaneilla menee ihan hyvin, mutta tytöt ei tuu toimeen, ajattelin vain sanoa, ettei joku saa käsitystä, että koko juttu hajoaa käsiin).

13 kommenttia:

  1. Sääli että ei tule toimeen keskenään! ovat niin suloisia molemmat:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, ja söpöjähän nuo ovat. Mutta ehkä joskus tulevat toimeen. Toistaiseksi saavat pysyä naapureina, kun verkon läpi ovat ihan kilttejä.

      Poista
  2. Tota toi kuvien laatu on aika huono sekä sit toi banneri, kysyisit joltain joka tekee ilmaseks hyviä bannereita:) ( en tarkottannu loukata)

    VastaaPoista
  3. Kuvien huono laatu johtuu siintä, etrei minulla vielä ole kunnon kameraa (asiaan tulee pian muutos). Ja banneri taas johtuu huonoista kuvista, ei se minnekään siintä muutu, vaikka joku muu sen tekisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja vaikken tuota ota loukkauksena, olisi kiva, jos ihminen omalla nimellään tulisi sanomaan sanomisensa.

      Poista
    2. Voin tehä sulle ilmaseks bannerin:) ja mun mielestä kuvien laatu kelpaa!

      Poista
    3. kiitos, voin laittaa kuvia, mistä haluaisin c:

      Poista
    4. Ihan kaikki käy! tässä s-postini vai onko sulla instaa tai facee?

      Poista
  4. Tytti mun sisko voi tehä sulle paljon hienomman bannerin ku toi laura, maksaa 30€

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ongelma on se, etten missään nimessä halua maksaa bannerista, saati sitten 30€, sillä raha määrällä ostan kamien ruuat 4kk:n ajaksi! Itse osaan käyttää gimppiä tosi hyvin (atk:n gimp "koe" oli 10+), muttei koneelleni jostain syystä saa sitä, ja, jos laura haluaa, saa hän vapaasti tehdä Bannerin minulle :)

      Poista