tiistai 21. huhtikuuta 2015

051: Mitä ihmettä??

Nyt olen erittäin hämmentynyt... Eilinen oli jännä päivä... Aamulla minulla oli vielä kaksi naaraskania, illalla vain yksi. Ei kumpikaan kaneista ei ole kuollut
Ei kumpaakaan ei ole myyty. Clara on poika! Kaikki alkoi normaalisti, leikkasin Claran kynsiä, sitten olin silleen että "Mitä??? Onks sul pallit???" Ja kyllähän sillä oli. Ratkiriemukasta, eikö totta?? Kaiken kukkuraksi, Mila on luultavamminkin tiineenä! Cleo (nimesin Claran Cleoksi) kun on viettänyt Milan kanssa aikaa samassa häkissä vaikka kuinka, sillä tietysti olen yrittänyt 'tyttöjä' totuttaa toisiinsa. Mila on ollut silleen jännästi erilainen viimeaikoina, en osaa selittää, mutta huomasin sen kyllä, kun tunnen tuon kanin kuin omat taskuni (taskussani on kuulokkeet, bussikortti ja kirjastokortti XD), joten huomasin muutoksen, hieman alle 2 vk. sitten, mutten huomionut sitä sen enempää. Poikasia siis ehkä tulossa... Mutta saa nähdä. Kokeneet voi tulla kertomaan, mitä tehdä, ainakaan en enää yritä totuttaa toisiinsa ja Cleo kastroidaan, kunhan ikä riittää.

Loppu kevennykseksi:

4 kommenttia:

  1. Voi ei:( Tämän takia olen ostanut (ja tulen ostamaankin) kaikki lemmikkimme hyvästä eläinkaupasta/ihan oikealta kasvattajalta, kun ei noista "tavallisilta ihmisiltä" ostetuista pupuista voi aina olla varma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se vähän on, kun Milan lapsoset astuvat maailmaan, käyn jossain luotettavassa paikassa tarkistuttamassa sukupuolet.

      Poista
  2. Sun kani on turhan vanha saamaan poikasia :/ ko ekat poikaseet pitää teettää jo 7-8kk ikäsellä pupulla... Ja riskinä on 1v pupulla se et voi emo kuolla... tai pennut kuolle meillä kuoli vaa pennut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kanin minimi ikä on on tuo 7-8 kk, maksimi-ikä on 1,5 v. Sitä paitsi, mitä minä sille voin, että minuöle myytiin uros naaraana?

      Poista