keskiviikko 27. toukokuuta 2015

058: TET Pet Store Kotka

HOlin maannantain ja tiistain TETissä Pet Storessa. Tämä kahden päivän jakso oli todella mukava. Minulla oli töitä molempina päivinä 10-16. Minun lisäkseni siellä oli kaksi about lukioikäistä työharjoittelijaa. Työnkuvaani kuului eläinten tilojen siivous ja eläinten käsittely.

Maanantai:
Saavuin paikalle, minulle näytettiin nopeasti paikkoja. Odotin, että työharjoittelijat saapuvat. Siivosin liikkeen omien eläinten häkit (liikkeellä oli omia eläimiä takahuoneesa). Kahdentoista aikoihin söin luonaan ja aloimme puoli yhden aikoihin siivoamaan akvaarioita. Saimme homman valmiiksi vähän ennen neljää ja sylittelin loppupäivän kaneja ja paria marsua.

Tiistaina odotin taas hetken työharjoittelijoita, heidän saavuttuaan siivosin isompien myytävien häkit. Laitoimme yhdelle uroskääpiölupalle oman häkin, sillä sen kaverit purivar ja kiusasivat sitä. Kahdentoista jälkeen söin lounaan ja vähän ennen yhtä rupesimme akvaariopuuhiin. Olimme valmiita jo puoli kolme, jolloin aloin käsittelemään kaneja. Kolmelta myyjä pyysi työharjoittelijat inventoimaan tavaroita ja minä lähdin auttamaan. Inventointi oli yksitoikkoista, mutta kivaa. Loppupäivästä käsittelin vielä paria kania.

Anteeksi tämä epäaktiivisuus! Onnollut hirveästi kaikkea, mutta tällä viikolla lupaan parantaa tapani. Ja kohtahan on kesäloma!

2 kommenttia:

  1. Oih :3 suloisia pupuja, muttaa en mä oikein noist hiiristä diggaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tommoisia söpöläisiä oli siellä myynnissä c: noi kasassa nukkuvat on kuitenkin rottia ;)

      Poista